• 04.03.09, 10:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raudtee infrastruktuuri kasutustasude metoodika muutmisele

Eile pärastlõunal arutati transiidikomisjonis Eesti Raudtee ja Tehnilise Järelevalve Ameti ettepanekut töötada kiiresti välja eelnõu raudtee infrastruktuuri kasutustasude metoodika muutmiseks, teatas Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium.
Uus metoodika võimaldaks kalendriaastaks kehtestada infrastruktuuri kasutustasu ülemise ja alumise piiri. Vedajatele tähendab see võimalust oma äriplaane paremini ja pikemalt kavandada. Komisjon toetas ka ettepanekut muuta raudtee läbilaskevõime jaotamine paindlikumaks.
Transiidikomisjon vaagis ka Eesti transiidisektori hetkeseisu ja võimalusi. Eesti Raudtee, Tallinna Sadam ja Sillamäe Sadam andsid komisjonile ülevaate oma selle aasta esimeste kuude kaubakäibest ja tulevikuprognoosidest.
Tõdeti, et transiidisektori käive on mõnevõrra väiksem võrreldes möödunud aasta esimeste kuudega. Sillamäe Sadama nõukogu esimees Tiit Vähi oli aga jätkuvalt optimistlik transiidisektori tulevikuvõimalusi hinnates. Tema sõnul on Sillamäe Sadam suutnud ka käimasoleva transiidi madalseisu juures leida uusi võimalusi oma tegevuse mitmekesistamiseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele