Eile pärastlõunal arutati transiidikomisjonis Eesti Raudtee ja Tehnilise Järelevalve Ameti ettepanekut töötada kiiresti välja eelnõu raudtee infrastruktuuri kasutustasude metoodika muutmiseks, teatas Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium.
Uus metoodika võimaldaks kalendriaastaks kehtestada infrastruktuuri kasutustasu ülemise ja alumise piiri. Vedajatele tähendab see võimalust oma äriplaane paremini ja pikemalt kavandada. Komisjon toetas ka ettepanekut muuta raudtee läbilaskevõime jaotamine paindlikumaks.
Transiidikomisjon vaagis ka Eesti transiidisektori hetkeseisu ja võimalusi. Eesti Raudtee, Tallinna Sadam ja Sillamäe Sadam andsid komisjonile ülevaate oma selle aasta esimeste kuude kaubakäibest ja tulevikuprognoosidest.
Tõdeti, et transiidisektori käive on mõnevõrra väiksem võrreldes möödunud aasta esimeste kuudega. Sillamäe Sadama nõukogu esimees Tiit Vähi oli aga jätkuvalt optimistlik transiidisektori tulevikuvõimalusi hinnates. Tema sõnul on Sillamäe Sadam suutnud ka käimasoleva transiidi madalseisu juures leida uusi võimalusi oma tegevuse mitmekesistamiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.