Belize lipu all sõitva kaubalaeva Guadalajara juhtumis on kriminaaluurimine lõppenud, sest aluse süü Läänemeres Eesti majandusvööndis merereostuse põhjustamises jäi siiski tõendamata, kirjutas Õhtuleht.
Juhtumi tuvastas Soome piirivalve. Keskkonnainspektsiooni avalike suhete nõunik Leili Tuul rääkis, et laeva kapten küll tunnistas, et laskis pilsivett merre, ent raskete ilmastikuolude tõttu ei õnnestunud inspektoritel reostuslaigust proove võtta.
Keskkonnainspektsioon ei olnud nõus Guadalajaraga seotud kriminaalmenetluse lõpetamisega, kuid riigiprokuratuur leidis, et kogutud tõenditega ei olnud laeva süü mere reostamisel tõendatud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.