• 02.03.09, 11:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Posti juhid käärivad käised üles

Hea Teeninduse Kuu raames tutvuvad Eesti Posti juhid lähemalt teenindajate igapäevatööga, kasutades saadud kogemusi ja informatsiooni paremate juhtimisotsuste tegemiseks.
Innustatuna eelmise aasta samalaadsest positiivsest kogemusest proovivad teeninduskuul Eesti Posti juhtkonna liikmed erinevaid ameteid – kliendihaldur, kuller, kirjakandja, letiteenindaja.
„Eesmärk on oma silmaga näha, millised probleemid võivad igapäevaselt ette tulla, millised on klientide soovid ja ootused ning kuidas tööprotsesse efektiivsemalt juhtida,” selgitas Eesti Posti juhatuse esimees Ahti Kallaste.
Eesti Post teenindab praktiliselt kõiki äriühinguid Eestis ning vastastikune usaldav side seniste ja uute äriklientidega on kindlasti ettevõtte prioriteediks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Ärikliendi kvaliteetne kontakt postiettevõttega on esmane ja kõige olulisem samm ahelas, kuidas Eesti Post saab luua oma klientidele väärtust. Saada kiirelt ja konkreetselt teavet erinevate teenuste olemuse ja hinnapoliitika kohta on heas kliendisuhtluses tähtis mõjur,” lisas Kallaste.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele