Hea Teeninduse Kuu raames tutvuvad Eesti Posti juhid lähemalt teenindajate igapäevatööga, kasutades saadud kogemusi ja informatsiooni paremate juhtimisotsuste tegemiseks.
Innustatuna eelmise aasta samalaadsest positiivsest kogemusest proovivad teeninduskuul Eesti Posti juhtkonna liikmed erinevaid ameteid – kliendihaldur, kuller, kirjakandja, letiteenindaja.
„Eesmärk on oma silmaga näha, millised probleemid võivad igapäevaselt ette tulla, millised on klientide soovid ja ootused ning kuidas tööprotsesse efektiivsemalt juhtida,” selgitas Eesti Posti juhatuse esimees Ahti Kallaste.
Eesti Post teenindab praktiliselt kõiki äriühinguid Eestis ning vastastikune usaldav side seniste ja uute äriklientidega on kindlasti ettevõtte prioriteediks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Ärikliendi kvaliteetne kontakt postiettevõttega on esmane ja kõige olulisem samm ahelas, kuidas Eesti Post saab luua oma klientidele väärtust. Saada kiirelt ja konkreetselt teavet erinevate teenuste olemuse ja hinnapoliitika kohta on heas kliendisuhtluses tähtis mõjur,” lisas Kallaste.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.