Hea Teeninduse Kuu raames tutvuvad Eesti Posti juhid lähemalt teenindajate igapäevatööga, kasutades saadud kogemusi ja informatsiooni paremate juhtimisotsuste tegemiseks.
Innustatuna eelmise aasta samalaadsest positiivsest kogemusest proovivad teeninduskuul Eesti Posti juhtkonna liikmed erinevaid ameteid – kliendihaldur, kuller, kirjakandja, letiteenindaja.
„Eesmärk on oma silmaga näha, millised probleemid võivad igapäevaselt ette tulla, millised on klientide soovid ja ootused ning kuidas tööprotsesse efektiivsemalt juhtida,” selgitas Eesti Posti juhatuse esimees Ahti Kallaste.
Eesti Post teenindab praktiliselt kõiki äriühinguid Eestis ning vastastikune usaldav side seniste ja uute äriklientidega on kindlasti ettevõtte prioriteediks.
"Ärikliendi kvaliteetne kontakt postiettevõttega on esmane ja kõige olulisem samm ahelas, kuidas Eesti Post saab luua oma klientidele väärtust. Saada kiirelt ja konkreetselt teavet erinevate teenuste olemuse ja hinnapoliitika kohta on heas kliendisuhtluses tähtis mõjur,” lisas Kallaste.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.