• 02.03.09, 11:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Posti juhid käärivad käised üles

Hea Teeninduse Kuu raames tutvuvad Eesti Posti juhid lähemalt teenindajate igapäevatööga, kasutades saadud kogemusi ja informatsiooni paremate juhtimisotsuste tegemiseks.
Innustatuna eelmise aasta samalaadsest positiivsest kogemusest proovivad teeninduskuul Eesti Posti juhtkonna liikmed erinevaid ameteid – kliendihaldur, kuller, kirjakandja, letiteenindaja.
„Eesmärk on oma silmaga näha, millised probleemid võivad igapäevaselt ette tulla, millised on klientide soovid ja ootused ning kuidas tööprotsesse efektiivsemalt juhtida,” selgitas Eesti Posti juhatuse esimees Ahti Kallaste.
Eesti Post teenindab praktiliselt kõiki äriühinguid Eestis ning vastastikune usaldav side seniste ja uute äriklientidega on kindlasti ettevõtte prioriteediks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Ärikliendi kvaliteetne kontakt postiettevõttega on esmane ja kõige olulisem samm ahelas, kuidas Eesti Post saab luua oma klientidele väärtust. Saada kiirelt ja konkreetselt teavet erinevate teenuste olemuse ja hinnapoliitika kohta on heas kliendisuhtluses tähtis mõjur,” lisas Kallaste.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele