Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium kiitis jaanuaris heaks kolm ASi Eesti Raudtee projekti, mida rahastatakse Euroopa Liidu (EL) vahenditest kokku 761,1 miljoni krooni eest.
Projektidega "Reisijate turvalisuse tagamine reisirongide piirkonnas" ja "Reisiplatvormide üleviimine eurokõrgusele" rekonstrueeritakse kõik platvormid elektrirongide peatuskohtades ja Tallinn-Tartu raudteeliinile jäävad platvormid. Ümberehituste käigus ehitatakse ooteplatvormid madalamaks, et nad vastaksid uuele eurostandardile.
Ümberehitustöid rahastatakse Euroopa Regionaalfondist ja Ühtekuuluvusfondist. Toetus on kokku kuni 207,5 miljonit krooni ja ettevõtte omafinantseering mõlemale projektile kokku on 64,5 miljonit krooni. Projektid valmivad 2010. aasta lõpuks.
Platvormide renoveerimine on seotud uute ja kaasaegsete reisirongide ostuga, mida samuti soetatakse Ühtekuuluvusfondi toel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kolmanda projekti "Raudtee rekonstrueerimine Rail-Baltica trassil (Tallinn-Tartu lõik)" käigus rekonstrueeritakse peamiselt Tallinn-Tapa vaheline raudteelõik, mis võimaldab tulevikus rongidel sõita kuni 120 km/h. Projekti rahastatakse Euroopa Ühtekuuluvusfondist 553,6 miljoni krooni ulatuses ja ettevõtte omafinantseering on 214,9 miljonit krooni. Projekti valmimisajaks on planeeritud 2011. aasta teine pool.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.