• 29.01.09, 10:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Taksojuhid toime pannud 57 väärtegu

Tallinna Munitsipaalpolitseiameti taksokontrolörid algatasid esimeste töönädalate jooksul kokku 57 väärteomenetlust.
Lõpule on viidud 48 juhtumit ning trahve määratud kokku 94 700 krooni eest, kirjutab Raepress.  Tallinna Munitsipaalpolitsei Ameti kümneliikmeline taksokontrolli grupp alustas praktilist tegevust 12. jaanuaril. Keskmiselt kontrollitakse ööpäeva jooksul 80-100 taksot. Patrullimisele eelnes taksokontrolli ja väärteomenetluse koolitus.
 „Enamik tuvastatud rikkumisi on seotud nõutavate dokumentide puudumise või nõuetele mittevastamisega,“ ütles abilinnapea Taavi Aas. „Lisaks dokumentidele kontrollitakse sõiduki tehnilist seisundit, teenuse osutamiseks vajalike seadmete - taksomeetri, printeri ja plafooni - olemasolu ja paigutust ning nõuetele vastavust. Kontrollitakse ka taksodena kasutatavate sõidukite puhtust nii seest ja väljast, taksojuhi riietust ja muude nüansside kehtestatud nõuetele vastavust.“
Aasa sõnul on taksokontrolörid saanud meedias põhjendamatu kriitika osaliseks. „On püütud jätta muljet justkui tegeleks taksokontrolörid tühiste asjade pärast trahvimise, mitte aga tõsiste probleemidega võitlemisega,“ nentis Aas. „Taksoteenuse osutamist räpase sõidukiga ei saa pidada ebaoluliseks probleemiks. Porise sõiduki eest määratakse trahv üksnes juhul, kui seda vajakajäämist ei ole võimalik kehva ilmaga välja vabandada – see tähendab, et ilm on olnud kuiv ning sõiduk ei ole saanud nö. töö käigus poriseks saada.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Aas lisas, et pesemata taksode eest ei ole mitte kedagi karistatud 4800 krooni suuruse rahatrahviga, nii nagu ajakirjanduses väidetud. „Sellise suurusega rahatrahv oli määratud isikule, kes osutas taksoteenust ilma ühegi dokumendita - puudus nii sõidukikaart kui ka teised teenuse osutamise seaduslikkust tõendavad dokumendid.“
Rikkumistega vahele jäämise peale ajakirjanduses probleemi tõstatanud taksojuhtide puhul on Aasa sõnul tegemist möödunud aastal korduvalt liikluseeskirja rikkumise eest väärteo korras karistatud isikutega.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele