Täna tööd alustanud Tallinna trammijuhtide
õpperühma soovis tulla 50 inimest, kellest vastu võeti vaid 15. Seega
konkureeris ühele kohale 3,3 tahtjat.
«Septembris tegime trollijuhtide kursuse ja samamoodi registreerus inimesi väga palju. Aasta-poolteist tagasi otsisime tikutulega neid, kes tahaksid trammi- või trollijuhiks õppima tulla,»ütles Tallinna Trammi- ja Trollibussikoondise liiklusteenistuse direktor Meelis Tartu Tallinna Postimehele.
Ta tõdes, et tõenäoliselt on niisugune tendents tingitud majandusliku olukorra halvenemisest ja sellest, et firmad on töötajaid kõvasti koondanud.
Tartu sõnul ületab trammijuhtide keskmine brutopalk praegu juba 10 000 krooni, mis on tõenäoliselt piisav stiimul sellesse ametisse asumiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.