Kolmanda kvartali ülemaailmne automüük on
ettevõtte sõnul kukkunud 11%.
GM müüs kolmandas kvartalis 2,11 miljonit transpordivahendit. See näit viis ettevõtte Toyota Motorsi selja taha, kes samuti teatas kolmanda kvartali automüügist 2,24 miljonit, mis on kukkunud kvartaliga 4%.
Põhja-Ameerika automüük kukkus kvartaliga 19%. Lääne-Euroopa automüük12%. Ladina-Ameerika, Aafrika ning Lähis-Ida automüük kasvas aga 3,4% ning Aasias oli kasv 2,6%.
Üheksa kuuga on GM müünud 6,65 miljonit liiklusvahendit ning Toyota on müünud 7,05 miljonit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Edmunds.com prognoosib USA automüügi kukkumist sel kuul 30% aastataguse ajaga võrreldes. GMi müük kukub prognoosi järgi 40%.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.