• 28.10.08, 16:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTO: Korea versioon CLSist

Automedia saatis pildid uuest Hyundai sedaanist ja neil õnnestus tabada pea maskeeringuta kulgemas ka Portico.
Need on esimesed pildid autost, mispeaks olema Hyundai vastus Mercedes CLSile ja VW Passat CC-le või Opel Insigniaiale ehk kupee moodi neljaukseline sedaan. Spioonid tabasid auto üksildaselt Prantsusmaa testrajalt.
Spioonid arvavad, et auto ehitatakse samale põhjale uue Sonataga, ka spekuleerivad, et kahel autol on ühine mootorivalik, nimelt 165hobujõuline 2,0liitrine mootor ja 250hobijõuline 3,3liitrine V6, lisaks 2,0liitrine CRD diisel.
Siiani on Hyundai Portico nähtud vaid katete kuhja all, kuid nüüd said spioonid pildile peaaegu kateteta auto.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Auto kontseptsiooni tutvustati juba 2005. aastal Chicagos, ja nüüd loodab Hyundai selle mudeliga saavutada edu segmendis, kus Mercedese R-klass ja Chrysleri Pacifica kukkusid läbi.
Paindlik istmekonfiguratsioon võimaldab kahte ritta mahutada 4 kuni 6 inimest, sõltuvalt sellest, kas keskmine iste on klapitud alla või mitte. Portico ei paku mitte ainult kuut istekohta, vaid ka klassi kõige suuremat pagasiruumi. Mootorivalikusse kuuluvad V6 ja hübriidmootor, mida hakatakse valmistama Alabamas.
picturegallery.0fb90eb6-297d-42fd-9594-e333add4c264

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele