• 18.10.08, 13:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tartu võib bussiveod jagada kolme vedaja vahel

Ehkki Tartu linnavalitsus ei ole veel kaotanud lootust jõuda Go Busiga liinivedude osas kokkuleppele, on linn asunud aktiivselt otsima võimalusi, kuidas lahendada bussitransport siis, kui lahendust tekkinud bussitülis Go Busiga ei tulegi, kirjutas Tartu Postimees.
Linnavalitsuse pressiesindaja Mihkel Lendok kinnitas Tartu Postimehele, et maad on kuulamas käidud nii suuremate kui ka väiksemate bussifirmade juures. Suurematest on pisut põhjalikumalt tutvututd Atko ja Sebe võimalustega.
Uut riigihanget välja kuulutades jagab linnavalitsus Tartu tõenäoliselt kolmeks veopiirkonnaks. Samas avaldas Lendok kartust, et liinide kolmeks jagamine ei pruugi tulla odavam sellest summast, mida praegu nõuab linnalt Go Bus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele