Ehkki Tartu linnavalitsus ei ole veel
kaotanud lootust jõuda Go Busiga liinivedude osas kokkuleppele, on linn asunud
aktiivselt otsima võimalusi, kuidas lahendada bussitransport siis, kui lahendust
tekkinud bussitülis Go Busiga ei tulegi, kirjutas Tartu Postimees.
Linnavalitsuse pressiesindaja Mihkel Lendok kinnitas Tartu Postimehele, et maad on kuulamas käidud nii suuremate kui ka väiksemate bussifirmade juures. Suurematest on pisut põhjalikumalt tutvututd Atko ja Sebe võimalustega.
Uut riigihanget välja kuulutades jagab linnavalitsus Tartu tõenäoliselt kolmeks veopiirkonnaks. Samas avaldas Lendok kartust, et liinide kolmeks jagamine ei pruugi tulla odavam sellest summast, mida praegu nõuab linnalt Go Bus.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.