Ehkki Tartu linnavalitsus ei ole veel
kaotanud lootust jõuda Go Busiga liinivedude osas kokkuleppele, on linn asunud
aktiivselt otsima võimalusi, kuidas lahendada bussitransport siis, kui lahendust
tekkinud bussitülis Go Busiga ei tulegi, kirjutas Tartu Postimees.
Linnavalitsuse pressiesindaja Mihkel Lendok kinnitas Tartu Postimehele, et maad on kuulamas käidud nii suuremate kui ka väiksemate bussifirmade juures. Suurematest on pisut põhjalikumalt tutvututd Atko ja Sebe võimalustega.
Uut riigihanget välja kuulutades jagab linnavalitsus Tartu tõenäoliselt kolmeks veopiirkonnaks. Samas avaldas Lendok kartust, et liinide kolmeks jagamine ei pruugi tulla odavam sellest summast, mida praegu nõuab linnalt Go Bus.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.