ASi Estonian Air juhatuse esimees Andrus
Aljas möönis, et lennundussõda kahe firma vahel näitab keerulist olukorda
turul.
„Lennundussõda airBAlticu ja flyLAL'i vahel näitab seda, et turul on keeruline olukord ning ellujäämiseks kasutatakse täna üsna ekstreemseid võtteid,“ kommenteeris ta Läti transpordiministri Ainars Slesersi avaldust, et Eesti rahvuslik lennukompanii on peaaegu pankrotis.
„Estonian Air katsub tänases olukorras tegutseda võimalikult paindlikult ning hoida kulud maksimaalse kontrolli all. Sarnaselt lähenevad olukorrale ilmselt enamik Eestis tegutsevaid ettevõtteid,“ lisas Aljas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.