ASi Estonian Air juhatuse esimees Andrus
Aljas möönis, et lennundussõda kahe firma vahel näitab keerulist olukorda
turul.
„Lennundussõda airBAlticu ja flyLAL'i vahel näitab seda, et turul on keeruline olukord ning ellujäämiseks kasutatakse täna üsna ekstreemseid võtteid,“ kommenteeris ta Läti transpordiministri Ainars Slesersi avaldust, et Eesti rahvuslik lennukompanii on peaaegu pankrotis.
„Estonian Air katsub tänases olukorras tegutseda võimalikult paindlikult ning hoida kulud maksimaalse kontrolli all. Sarnaselt lähenevad olukorrale ilmselt enamik Eestis tegutsevaid ettevõtteid,“ lisas Aljas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.