ASi Estonian Air juhatuse esimees Andrus
Aljas möönis, et lennundussõda kahe firma vahel näitab keerulist olukorda
turul.
„Lennundussõda airBAlticu ja flyLAL'i vahel näitab seda, et turul on keeruline olukord ning ellujäämiseks kasutatakse täna üsna ekstreemseid võtteid,“ kommenteeris ta Läti transpordiministri Ainars Slesersi avaldust, et Eesti rahvuslik lennukompanii on peaaegu pankrotis.
„Estonian Air katsub tänases olukorras tegutseda võimalikult paindlikult ning hoida kulud maksimaalse kontrolli all. Sarnaselt lähenevad olukorrale ilmselt enamik Eestis tegutsevaid ettevõtteid,“ lisas Aljas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.