• 16.10.08, 10:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ehitaja jäi teeremondiga jänni

OÜ-l Maveter ei õnnestunud eile kukkunud tähtajaks Võru-Tallinna maantee 7,2 miljonit krooni maksma minevat taastusremonti lõpetada, linnavalitsus ähvardab ettevõtet leppetrahviga.
„Seis on kurb,” lausus abilinnapea Mäidu Helistvee, kelle sõnul kevadel pidas OÜ Maveter võimalikuks Tallinna maantee remont juba augustis lõpetada, siis tegelikult on ületatud ka oktoobri keskpaika seatud tähtaeg, kirjutas Võrumaa Teataja.
„Nad on väga loiult oma tööd teinud,” ütles Helistvee. Selgeid põhjendusi, miks Tallinna maantee remondiks ette nähtud viiest kuust puudu tuli, pole abilinnapea sõnul esitatud.
OÜ Maveteri juhataja Olev Ploompuu jäi tööde venimist põhjendades napisõnaliseks. „Töömahud on muutunud,” ütles ta. „Võin öelda, et järgmise nädala lõpuks peaks kõik valmis olema.” Tänasest tiksub Maveterile leppetrahv 7000 krooni iga ületatud päeva eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele