Helsingin Sanomat teatas eile õhtul, et
SuperSeacat katkestab kiirlaevaliikluse Tallinna ja Helsingi vahel.
Ettevõtte teatel ostetakse piletid tagasi.Helsingin Sanomat lisas, et nende andmetel olnudTallinna sadamas üleval teadeettevõte likvideerimisest, sest firmal pole laevaliikluse jätkamiseks piisavalt kapitali.
Ettevõtte ise liini sulgemist senini põhjendanud pole. Firmategevdirektor Peter Walker ütles, et laevaliiklus katkestatiajutiselt ning lubas lisaselgitusi tänase päeva jooksul.
2000. aastal kirjutas Äripäev, et maailma üks suurimaid laevanduskontserne Sea Containers Ltd. on toonud Tallinn-Helsingi liinile uue kiirlaeva, mis alustab igapäevast liiklust nimetatud aasta 17.aprillil. Laeva turunduse eest vastutab Silja Line.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Selle aasta aprillis teatas SuperSeaCat, et ettevõte müüs endine Silja Line’i omanikfirma SeaContainers Ltd 50% SuperSeaCati kiirlaevu opereerivast Sea Containers Finland Oyst Kreeka firmale Eugenides Group.
SeaContainers Ltd säilitab 50% osaluse Sea Containers Finland Oys. Ettevõtte juhina jätkab tegevdirektor Peter Walker. Tallinnas asuv SuperSeaCat OÜ on 100% Sea Containers Finland Oy omanduses olev tütarettevõte.
Walkeri sõnul toimus müügitehing samadel põhjustel nagu Silja Line’i müük - SeaContainers Ltd taandus laevandustegevusest.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.