• 15.10.08, 09:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

SuperSeacat katkestas laevaliikluse

Helsingin Sanomat teatas eile õhtul, et SuperSeacat katkestab kiirlaevaliikluse Tallinna ja Helsingi vahel.
Ettevõtte teatel ostetakse piletid tagasi.Helsingin Sanomat lisas, et nende andmetel olnudTallinna sadamas üleval teadeettevõte likvideerimisest, sest firmal pole laevaliikluse jätkamiseks piisavalt kapitali.
Ettevõtte ise liini sulgemist senini põhjendanud pole. Firmategevdirektor Peter Walker ütles, et laevaliiklus katkestatiajutiselt ning lubas lisaselgitusi tänase päeva jooksul.
2000. aastal kirjutas Äripäev, et maailma üks suurimaid laevanduskontserne Sea Containers Ltd. on toonud Tallinn-Helsingi liinile uue kiirlaeva, mis alustab igapäevast liiklust nimetatud aasta 17.aprillil. Laeva turunduse eest vastutab Silja Line.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Selle aasta aprillis teatas SuperSeaCat, et ettevõte müüs endine Silja Line’i omanikfirma SeaContainers Ltd 50% SuperSeaCati kiirlaevu opereerivast Sea Containers Finland Oyst Kreeka firmale Eugenides Group.
SeaContainers Ltd säilitab 50% osaluse Sea Containers Finland Oys. Ettevõtte juhina jätkab tegevdirektor Peter Walker. Tallinnas asuv SuperSeaCat OÜ on 100% Sea Containers Finland Oy omanduses olev tütarettevõte.
Walkeri sõnul toimus müügitehing samadel põhjustel nagu Silja Line’i müük - SeaContainers Ltd taandus laevandustegevusest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele