• 19.09.08, 15:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti-Hiina lepe toob transiidiärisse uut tuult

Valitsus kiitis eile heaks Eesti ja Hiina vahelise mereveokokkuleppe, millele majandus- ja kommunikatsiooniminister järgmisel nädalal alla kirjutab, vahendas mereblog.com.
Eesti ja Hiina mereveokokkuleppe järgi tagatakse laevadele võrdne kohtlemine sadamates, lihtsustatakse laevapereliikmete liikumist oma territooriumil ja käsitletakse muid meretranspordi vallas olevaid küsimusi.
Hiina on ilmutanud elavat huvi Eesti sadamatega konteinervedude valdkonnas koostööd teha. Selle aasta algusest on kehtiv Tallinna sadama ja Ningbo sadama vaheline ühiste kavatsuste protokoll, mille tulemusel võiks Tallinna sadamast kujuneda Läänemere piirkonna esimene suurem Hiina kaupade jaotuskeskus, mis suudaks teenindada nii Skandinaavia kui Baltimaade turge, aga ka Loode-Venemaad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele