• 21.08.08, 19:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Daimler eitab veoautode tootmise eraldamist

Autotootja Daimler eitas ajakirjanduses ilmunud väidet, nagu plaaniks tatöökohti vähendadaning aktsia hinda tõstaveoautode tootmise eraldamisega.
„Meil ei ole mingit uut töökohtade vähendamise programmi,“ ütles firma esindaja vastuseks Germany's Manager Magazinis ilmunud raportile. Ta lisas, ettarbesõidukite äri börsil noteerimist ei kaaluta, kirjutas Reuters.
Ajakiri kirjutas, et firmal on osana kulude kärpimise plaanist kavas kaotada hulk töökohti, seda eriti just firma peakorterist. Kulude vähendamise plaani eesmärgiks on võidelda turulangusega, mis on sundinud Mercedes-Benzi tootjat vähendama oma selle aasta tulude prognoose.
Samuti pidi selline kulude kärpimise programm aitama rahastada suuremahulisi investeeringuid muudesse mootoritehnoloogiatesse, teatas ajakiri, lisades veel, et firma tegevjuht Dieter Zetsche esitab vastavad ettepanekud firma juhtkonna kohtumisel 25. ja 26. septembril.
Daimleri aktsiad, mis on langenud peaaegu poole võrra alates oktoobrist, tõusid peale oletusi, et firma võidakse ära osta.

Seotud lood

  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele