• 18.08.08, 20:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiinlased peavad Hummerit liiga kalliks

General Motors pidas eelläbirääkimisi Hummeri brandi müügiks Hiina sportautode tootjale Hunan Changfeng Motorile, kuid hiinlased ütlesid tehingust lahti, vahendas just-auto.com.
Osaliselt Mitsubishi Motorsile kuuluv Changfeng otsustas pärast Hummeri tehase külastust läbirääkimised katkestada, kuna nägi brändi müümisel vaid piiratud võimalusi.
"Hummer on liiga kallis Hiina sõjaväe jaoks ja tsiviilisikutest ostjad ei tasakaalustaks (brändi - toim) ostu, eriti olukorras, kus kütuse hind kogu aeg kasvab," tsiteeris väljaanne läbirääkimistele lähedal seisvat allikat.
Changfeng müüb Hiina sõjaväele automarki Leopard, mis maksab 29 120 dollarit tükk ehk vaid murdosa Hummeri hinnast.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Teised Hiina autotootjad nagu SAIC Motor, Dongfeng Motor Group ja Toyota Motor on samuti mõista andnud, et Hummer neid ei huvita.
Selle aasta esimeses pooles langes Hummerite müük Ameerika Ühendriikides 40%. Hummeri brändon müügis alatesjuunist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele