Kell kolm öösel saabusin sellesse rangelt
salastatud katsepaika ja lootsin, et saan enne päikesetõusu veel paar tundi
tukastada. Saime teha hoopis esimesed pildid tuliuuest Hyundai Portico’sest, mis
tuleb turule 2010, kirjutavad Automedia spioonifotograafid.
Auto kontseptsiooni tutvustati juba 2005. aastal Chicagos, ja nüüd loodab Hyundai selle mudeliga saavutada edu segmendis, kus Mercedese R-klass ja Chrysleri Pacifica kukkusid läbi.
Paindlik istmekonfiguratsioon võimaldab kahte ritta mahutada 4 kuni 6 inimest, sõltuvalt sellest, kas keskmine iste on klapitud alla või mitte. Portico ei paku mitte ainult kuut istekohta, vaid ka klassi kõige suuremat pagasiruumi. Mootorivalikusse kuuluvad V6 ja hübriidmootor, mida hakatakse valmistama Alabamas.
Tõlkis Sven Tallo
Artikkel jätkub pärast reklaami
picturegallery.5f367979-7566-4b80-95bb-a267ea01b14e
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.