• 15.08.08, 16:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kanada ülikool müüb Regio, Tallinki ja Saku edulugusid

Tuntud Kanada äriülikool Richard Ivey School of Business koostas uuringu Eesti ettevõtte Regio edust ning pakub seda äritudengitele õppematerjalina.
23-leheküljeline analüüs kannab nime ”Estonia’s Regio: Helping People “Find” Things”. Luubi all on 1989. aastal Tartus loodud firma kiire areng, kirjutas Eesti Ekspressi ajakirjanik Toivo Tänavsuu oma blogis.
Algselt tootis Regio kaarte, kuid nüüd on firma murdnud maailma juhtivate tegijate sekka kaarditarkvara ja geoinfosüsteemide vallas. Ettevõtte juhtfiguur Teet Jagomägi haub plaani käibe kümnekordistamiseks 50 miljoni euroni (782 miljoni kroonini).
Lääne-Ontario ülikooli alla kuuluv Ivey väidab end olevat suuruselt teine ärialaste juhtumikirjelduste ”tootja” kuulsa Harvard Business Schooli järel. Sellise õppematerjali müük on koolile äri.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kool on varemgi Eesti firmasid eeskujuks tõstnud. Ivey trükiste seast leiab Saku Õlletehase portfelliplaneerimise analüüsi ning juhtumikirjelduse selle kohta, kuidas Tallink ühendab Eesti Soome, Rootsi ja Venemaaga. Mõlemad trükised võib osta umbes 30 krooni eest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele