Müügikoolitaja Ekke Lainsalu ütles
arpaev.ee-le, et on väga hea mõte paigaldada müügimehe autole jälgmissüsteem, et
teada, kus müügimees tegelikult viibib.
"Asjal on pointi," ütles Lainsalu, "sest inimese loomulik käitumine on kasutada firma autot isiklikuks tarbeks," märkis ta. "Müügimees ütleb loomulikult, et oli kliendi juures, tegelikult viibis tütarlapsega rannas," muigab ta.
Lainsalu sõnul väitis üks tema klient, et peale jälgimisseadme lisamist langesid tema müügimeeste bensiiniarved kaks korda.
Müügikoolitaja sõnul on asjal ka teine point, miks ta paigaldas ka iseenda autole jälgmisseadme. Nimelt ei viitsi ta sõidupäevikut pidada, ent jälgmisseadme infot saab esitada maksuametile.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.