Automüüginumbrid on sel aastal kõikjal
maailmas langenud, nii ka Eestis, ometi leidub meil rida turuosalisi, kel
mullusest märkimisväärselt paremini läheb.
Nii on juulikuu üldise 16% automüügi languse kõrval tublisti tõusnud Mini (300%), Fiati (124%), BMW (108%), Subaru (108%), Mitsubishi (52%) ja Škoda (46%) müük, selgub kodulehelt motors24.ee.
Suurte müüginumbrite taga on endiselt suuremad müüjad ehk Toyota ja Honda, kes on müügis siiski korralikult tagasi andnud (langus vastavalt 22 ja 25%). Kadunud on praktiliselt Peugeot (-76%), kes maadleb uue edasimüüja leidmisega. Suure põntsu on saanud ka Renault (-59%).
Tõusjatest vast üks automark on selline, mille tõusu ilma ühe suurtellimuseta ei oleks. Nimelt on Škoda kasvanud edetabelis kolmandaks ja müünud möödunud kuul üle kahesaja auto. Põhjus võib olla politseihange, sest sinivalged hakkavad nüüd Octaviatega liiklema.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tabelist on täiesti kadunud Porsche, mis eelmisel aastal samal ajal suutis müüa kaheksa autot, nüüd aga mitte ühtegi. Luksuskaubad pole aga kuhugi kadunud, sest kaubaks on läinud Hummerid ja Maseratid.
Järgnevalt edastame motors24.ee avaldatud müüginumbrite tabeli:
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.