Automüüginumbrid on sel aastal kõikjal
maailmas langenud, nii ka Eestis, ometi leidub meil rida turuosalisi, kel
mullusest märkimisväärselt paremini läheb.
Nii on juulikuu üldise 16% automüügi languse kõrval tublisti tõusnud Mini (300%), Fiati (124%), BMW (108%), Subaru (108%), Mitsubishi (52%) ja Škoda (46%) müük, selgub kodulehelt motors24.ee.
Suurte müüginumbrite taga on endiselt suuremad müüjad ehk Toyota ja Honda, kes on müügis siiski korralikult tagasi andnud (langus vastavalt 22 ja 25%). Kadunud on praktiliselt Peugeot (-76%), kes maadleb uue edasimüüja leidmisega. Suure põntsu on saanud ka Renault (-59%).
Tõusjatest vast üks automark on selline, mille tõusu ilma ühe suurtellimuseta ei oleks. Nimelt on Škoda kasvanud edetabelis kolmandaks ja müünud möödunud kuul üle kahesaja auto. Põhjus võib olla politseihange, sest sinivalged hakkavad nüüd Octaviatega liiklema.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tabelist on täiesti kadunud Porsche, mis eelmisel aastal samal ajal suutis müüa kaheksa autot, nüüd aga mitte ühtegi. Luksuskaubad pole aga kuhugi kadunud, sest kaubaks on läinud Hummerid ja Maseratid.
Järgnevalt edastame motors24.ee avaldatud müüginumbrite tabeli:
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.