Esimesed kuus kuud olid Eesti
Postileedukad, ettevote teenis 5,9 miljonit krooni kasumit.
„Esimese poolaasta kasum on saavutatud eelkõige reklaamiteenuste käibe ning jaekaubanduse kasvuga, mis olid eelarvesse planeeritust suuremad. Võrreldes esialgselt eelarvesse kavandatuga on tänane kasuminumber väiksem kui lootsime, kuid eelkõige tuleb selle põhjusena arvestada praegust majanduskeskkonda,“ kommenteeris juhatuse esimees Ahti Kallaste pressiteate vaendusel.
"Kulude puhul on kokku hoitud eelarvega võrreldes ligi 25,2 miljonit krooni, mis on saavutatud personalikulude ja hoonetega seotud kulude ning erinevate soetatavate varade arvelt. Küll on aga planeeritust suuremad transpordikulud, mis on otseselt seotud kõrge kütusehinnaga. Selleks, et aasta lõpuks eesmärgiks seatud kasumisse jõuda, tuleb ettevõttel veelgi kulusid kärpida ning tulusid juurde teenida," lisas Kallaste.
Kallaste tõi välja, et paljud esimesel poolaastal tehtud muudatused peaksid kokkuhoiu ja positiivse rahavoo tagama just aasta teisel poolel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti Posti 2007. aasta konsolideeritud kahjum oli 30,4 miljonit krooni, seejuures emaettevõtte kahjum oli 31,5 miljonit krooni ning tütarettevõtte Elektronpost osaluse kasum oli 1,1 miljonit krooni.
2007 läks postiettevõte üle tulemusjuhtimispõhisele struktuurile, mis peab andma tõuke kasumisse jõudmiseks 2008. aasta lõpuks.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.