• 17.07.08, 16:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Schults: Tallinna lennujaam peaks rohkem pingutama

Estonian Air nõukogu esimees Olev Schults ütles online-intervjuus aripaev.ee-le, et monopolid on halvad asjad ja Tallinna Lennujaamal on riikliku infrastruktuuri olulise mängijana ning väravana Eestisse vaja oluliselt rohkem pingutada.
Lugeja uuris, kuidas Estonian Air on rahul monopoolses olukorras oleva riigifirmaga Tallinna Lennujaam, kartes, et Schults ei saa küsimusele otse vastata.
„Muidugi saan ma vastata otse ja selgelt – monopolid on halvad asjad ja Tallinna Lennujaamal on riikliku infrastruktuuri olulise mängijana ning väravana Eestisse vaja oluliselt rohkem pingutada. Kesine operaatorite hulk Tallinnas on selge näide sellest, et siia lendamine pole paljudele eriti huvitav plaan. Küsimus pole ju tegelikult terminali suuruses vaid selles, kuidas riiklik infrastruktuur tingimusi superstruktuurile ja turule loob. Turg ei arene iseenesest ega liigu mitte sinna, kus on ilus sadam või lennujaam vaid sinna, kus operaatoritel on mugavam ja odavam – tihti kõigepealt odavam ja siis alles mugavus ning muud tegurid.
Väikese lennujaamanagu Tallinna Lennujaamaatraktiivsuse tekitamine pole üldsegi lihtne, kuid ma pole veendunud, et sellele Eestis tõeliselt panustatud on. Erinevalt näiteks Riiast, kus sellest tehti ühel hetkel riiklik prioriteet. Arvestades Euroopa Liidu ja sektori regulatsioone ning eelkõige konkurentsi turul saabki riik ju tegelikult panustada ainult infrastruktuuri kaudu luues tingimusi operaatoritele. Selle kaudu areneb konkurents lennujaamade ja majanduste vahel.
Tegelikult on ju isegi võimalik ette kujutada, et Estonian Air opereerib kunagi lisaks Tallinnale ka Riiast või Helsinkist. Kuid mis peaksid olema need konkreetsed põhjused ning otsused, mis toovad Tallinna Lennujaama uusi operaatoreid? Eriti neid, kes Tallinnale täna Riiat või Helsinkit?
Suurem plats ja suurem konkurents sobib kindlasti Estonian Airile. See loob võimalusi, millega me saaksime edasi töötada. Heameelega näeksin paremat ja siirast koostööd Estonian Airi ja Tallinna Lennujaama vahel,“ vastas ta.
Loe intervjuud siit!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.12.24, 10:27
Maksuvõlglaste arv on kasvanud 35%, pankrotis ettevõtete arv 48%
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele