Tartu–Stockholmi regulaarsete lennureiside
alustamine viibib ilmselt vähemalt kuu, sest Tallinna Lennujaamal on raskusi
riigimetsa raieloa saamisel ja rajavalgust pakutakse hirmkalli hinnaga.
Tallinna Lennujaama regionaalsete lennujaamade direktor Andres Taimla ütles Tartu Postimehele, et firma Elektrocentrum pakutud 49 miljoni krooni suurune rajavalgustuse hind, mis osutus konkurentide hulgas soodsaimaks, käib kordades üle ehituseelarvesse planeeritud summa.
Teine lahenduseta probleem on 25,8 riigimetsa raie Ülenurme lennuvälja kõrguspiirangu alal. Ülenurme lennujaama juhataja Rein Margi jutu järgi on põhjustanud suure bürokraatliku venimise lageraie ümberkvalifitseerimine raadamiseks.
Estonian Airi president Andrus Aljase selgitusel näeb Estonian Air Tartu–Stockholmi liini põhikundedena teadlasi, õppejõude ja üliõpilasi, mistõttu pole suvekuud, kui liikvel on peamiselt turistid, soodsaim aeg piletimüügiks.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.