• 01.07.08, 08:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussisõitjad lepivad hinnatõusuga vaikides

Bussisõidu järjekordne kallinemine võib osa reisijaid küll kiruma panna, kuid bussifirmad sõitjate arvu kahanemist ei karda.
Hinnatõusu eestvedajaks on Eesti suurim bussifirma Sebe, kes sõidutab inimesi Tallinnast peaaegu kõigisse suurematesse linnadesse, näiteks Tartu liinil kallineb pilet kümne krooni jagu ehk alla kümne protsendi, kirjutas Postimees.
Sebe omaniku Hugo Osula sõnul jääb üldine hinnatõus liinist sõltuvalt vahemikku viis kuni 15 krooni, mis on teiste hinnatõusudega võrreldes nii väike summa, et vaevalt inimeste käitumist ja harjumusi kuidagi muudab, hinnatõusu põhjusena nimetab ta kütuse kallinemist, mis ei ole kellestki mööda läinud.
Vajadust hindu tõsta tõdes ka Sebest hulga väiksema MK Autobussi juht Madis Kägo. «Meil on päevas kaheksa väljumist ning kui ma paar aastat tagasi kulutasin kütusele 360 000 krooni kuus, siis nüüd on see tõusnud enam kui 700 000 kroonile,» rääkis Kägo.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele