Bussisõidu järjekordne kallinemine võib osa
reisijaid küll kiruma panna, kuid bussifirmad sõitjate arvu kahanemist ei
karda.
Hinnatõusu eestvedajaks on Eesti suurim bussifirma Sebe, kes sõidutab inimesi Tallinnast peaaegu kõigisse suurematesse linnadesse, näiteks Tartu liinil kallineb pilet kümne krooni jagu ehk alla kümne protsendi, kirjutas Postimees.
Sebe omaniku Hugo Osula sõnul jääb üldine hinnatõus liinist sõltuvalt vahemikku viis kuni 15 krooni, mis on teiste hinnatõusudega võrreldes nii väike summa, et vaevalt inimeste käitumist ja harjumusi kuidagi muudab, hinnatõusu põhjusena nimetab ta kütuse kallinemist, mis ei ole kellestki mööda läinud.
Vajadust hindu tõsta tõdes ka Sebest hulga väiksema MK Autobussi juht Madis Kägo. «Meil on päevas kaheksa väljumist ning kui ma paar aastat tagasi kulutasin kütusele 360 000 krooni kuus, siis nüüd on see tõusnud enam kui 700 000 kroonile,» rääkis Kägo.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.