Kuna Tulika unustas Kaardikeskuse
turvasertifikaati uuendada, ei saanud nädalavahetusel Tulika taksodes kaardiga
maksta.
Kaardikeskuse tegevjuht Raivo Tinn ütles aripaev.ee-le, et see oli Tulika enda viga, et nad neli aastat kehtinud turvasertifikaati ei uuendanud. "Nad peavad ise selle kehtivust jälgima," märkis Tinn. Täna hommikul tuli siiski taksofirma poolt taotlus ning päeva jooksul peaks kaardimaksed uuesti taastuma.
Tinni sõnul tuleb taksofirmadele ka elektrooniline meeldetuletuskiri. Ent, kuiinimene, kes oli kontaktisik Kaardikeskuse jaoks, ei tööta enam taksofirmas, siis juhtubki nii, märkis ta. Asja tegifirma jaoks hullemaks, et asi juhtus nädalavahetusel.
Tulika Takso juhatuse esimees Anne Rebane möönis, et see oli nende viga ning tänase päeva jooksul loodetakse kõik korda saada.
"Päris palju," vastas Rebane aripaev.ee küsimusele, kuivõrd selline viga nende klienditeenindust mõjutas. Ta kinnitas, et eelkõige oli kahju pigem moraalne kui rahaline. "Eks raha tuleb tagasi teenida," märkis Rebane.
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.