Kuna Tulika unustas Kaardikeskuse
turvasertifikaati uuendada, ei saanud nädalavahetusel Tulika taksodes kaardiga
maksta.
Kaardikeskuse tegevjuht Raivo Tinn ütles aripaev.ee-le, et see oli Tulika enda viga, et nad neli aastat kehtinud turvasertifikaati ei uuendanud. "Nad peavad ise selle kehtivust jälgima," märkis Tinn. Täna hommikul tuli siiski taksofirma poolt taotlus ning päeva jooksul peaks kaardimaksed uuesti taastuma.
Tinni sõnul tuleb taksofirmadele ka elektrooniline meeldetuletuskiri. Ent, kuiinimene, kes oli kontaktisik Kaardikeskuse jaoks, ei tööta enam taksofirmas, siis juhtubki nii, märkis ta. Asja tegifirma jaoks hullemaks, et asi juhtus nädalavahetusel.
Tulika Takso juhatuse esimees Anne Rebane möönis, et see oli nende viga ning tänase päeva jooksul loodetakse kõik korda saada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Päris palju," vastas Rebane aripaev.ee küsimusele, kuivõrd selline viga nende klienditeenindust mõjutas. Ta kinnitas, et eelkõige oli kahju pigem moraalne kui rahaline. "Eks raha tuleb tagasi teenida," märkis Rebane.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.