• 27.06.08, 09:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vabaduse väljak ja Kaarli puiestee tänasest suletud

Vabaduse väljak ning Kaarli puiestee on alates tänasest kuni 13. augustini autodele suletud, ühissõidukite marsruuti ei muudeta ja jalakäijatele tagatakse läbipääs.
Abilinnapea Taavi Aasa sõnul ei ole ühistranspordi kasutajatel seoses Vabaduse väljaku rekonstrueerimisega muretsemiseks põhjust, kuna bussid ja trollibussid liiguvad endistel marsruutidel, teatas Raepress eile.
Autojuhtidel tuleb Vabaduse väljakust ümbersõiduks valida sobiv ümbersõidu marsruut. Paldiski maantee poolt tulijad saavad kesklinna sõita Balti jaama kaudu marsruudil Toompuiestee, Rannamäe tee ja Mere puiestee või Tõnismäe tänava ja Pärnu maantee kaudu.
Endla tänava viadukti alt läbi sõites saab keerata Tehnika tänavale ja sõita kesklinna vältides kuni Veerenni ringristmikuni. Avatud on ka tavapärane marsruut Suur-Ameerika tänava kaudu Pärnu maanteele või Liivalaia tänavale.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Endla tänavalt rahvusraamatukoguni sõitjad saavad keerata paremale Tõnismäe tänavale ja sealt ümber haljasala üles Toompeale või siis vajadusel mööda Tõnismäe tänavat kuni Pärnu maanteeni. Estonia puiestee poolt Vabaduse väljaku suunas sõitjatele lubatakse vasak- ja parempööre Pärnu maanteele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele