Viimastel aastatel järjekindlalt
ühistranspordi kasutajaid kaotanud Tartu hakkab uurima trammisüsteemi loomise
mõttekust, mis võiks päästa hoogsast autostumisest.
Abilinnapea Margus Hansoni sõnul oleks trammist liikluskoormuse leevendajat, kui tramm ei peaks sarnaselt tänaste linnaliinibussidega ummikutes teokiirusel edasi venima, kirjutas Tartu Postimees.
Trammisüsteemi loomise tasuvusuuringu tegemine on kirjas täna linnavolikogu ette jõudvas Tartu transpordi arengukavas. Selle koostajad ennustavad ühistranspordi kasutajate vähenemist 19 protsendini, seda aastaks 2013, mis on arengukava lõpptärmin. Sedagi tingimusel, et ühistranspordi kasutamine muutub mugavamaks.
Samas ei ole lähiajal plaanis suuri ja tõhusaid abinõusid busside liikumiskiiruse suurendamiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.