Viru Keemia Grupp (VKG) plaanib rajada
konveierlindi, mis hakkab Mäetaguse valda Kiikla külje alla rajatavast Ojamaa
kaevandusest põlevkivi Kohtla-Järvele transportima.
Konveiertranspordi eelised autotranspordi ees on väiksem müra, tolmu puudumine, kasvuhoonegaaside oluliselt väiksem õhkupaiskumine ning energiasäästvus ja majanduslik otstarbekus, ütles OÜ VKG Kaevandused juhatuse liige Toomas Põld Põhjarannikule.
Miinuseks nimetas Põld visuaalset külge, mida saab parandada kavandades konveier nii, et see ei läbiks tiheasustust ja jääks asustatud aladest võimalikult kaugele.
Maikuus käisid omavalitsusjuhid ja VKG Kaevanduste esindajad Türgis üsna samasugust konveierit kaemas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.