• 11.06.08, 08:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kommest jäi Peugeot maaletooja staatuseta

Peugeot' tehas lõpetas Toomas Rüütmanni firmaga Kommest Auto Peugeot'de maaletoomise lepingu. Läbirääkimised uue maaletooja leidmiseks on lõpusirgele jõudmas ja favoriit on Skandinaavia suurim automüüja K. W. Bruun Import.
"Jah, Eesti jaoks tähendab see meie lepingu lõppemist Kommest Autoga," kinnitas Peugeot' tehase esindaja Martin Alleiteau Äripäevale.
Veel mai lõpus Kommest Auto ostust huvitatud ärimees Hillar Teder ütles eile, et Reval Auto huvi Kommesti vastu sai otsa kolm nädalat tagasi, kui Peugeot' tehas lõpetas senise maaletoojaga lepingu. "Meid huvitasid aktsiad niikaua, kuni Kommestil oli leping. Nüüd, kui seda lepingut enam pole, ei ole ka meil enam huvitav," sõnas Teder.
Oma huvist Peugeot' maaletooja õiguste ja Kommest Auto aktsiate vastu ütles eile tegevjuhi Jussi Pärnpuu suu läbi lahti ka Saksa Auto.
Võimaliku investorina on ajakirjandus nimetanud Taanis ja Rootsis Peugeot'sid müüvat K. W. Bruun Importi.
Alleiteau ütles, et läbirääkimised maaletooja leidmiseks on lõpule jõudmas ja Taani firma K. W. Bruun Import on tugevalt pildil. Siiski pole taanlased ainsad võimalikud partnerid. Valiku loodab Alleiteau teha juulis.
Kommest Auto juhatuse liikme Toomas Rüütmanni sõnul oleks taanlaste tulek Eesti autoturule suurepärane. "Nende maht on sama suur kui Eesti autoturg kokku," ütles ta. K. W. Bruun müüb aastas ligi 40 000 sõidukit ehk kolmandiku rohkem kui Eestis mullu sõidukeid kokku. Kontserni käive oli tunamullu 11,76 miljardit krooni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.02.25, 12:55
Vedajate väljakutsed 2025. aasta kindlustusturul
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele