Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Liidu
juht Toivo Kuldkepp ütles, et Hispaania ja Prantsusmaa veoautojuhtide streik
tekitab ka Eesti autodele ebamugavusi.
Kõige rohkem kannatavad autojuhid, sest nemad peavad streigi tõttu seal ootama. „Siin ongi küsimus, et milles see Eesti autojuht süüdi on, et maailmas kütusehinnad tõusevad,“ laiutas Kuldkepp käsi.
Streki kui sellist ta vahendina ei pooldanud. „Põhimõtteliselt see streigivärk mulle ei meeldi, see tekitab kogu ühiskonnas pingeid,“ lausus Kuldkepp.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.