Kommest Auto omanik Toomas Rüütmann tõrjus
automüüjate seas levivaid jutte, nagu ostaks raskustesse sattunud Peugeot'de
müüja Saksa Auto omanik Andres Sarri.
Suhtekorraldaja Hannes Hamburg vahendas aripaev.ee-le Kommest Auto omaniku Toomas Rüütmanni kommentaari, mille kohaselt pole Rüütmann Sarriga kohtunud. "AS Kommest Auto juhatuse liikme (Rüütmann - toim) sõnul läbirääkimised strateegilise investoriga veel käivad," ütles Hamburg.
"Mina pole Andres Sarriga isegi mitte kohtunud," ütlesRüütmann. Ta jättis samas täpsustamata, kas Sarri või Saksa Auto on see strateegiline investor, kellega Kommest Auto praegu läbirääkimisi peab ja millisesse seisu läbirääkimisedjõudnud on.
Aripaev.ee küsis kommentaari ka sellele konkurentide ringis levivale väitele, et Kommest Auto pankrotti nõudnud Filgate Credit Enterprises Ltd taga on kinnisvaraärimees Veljo Kuusk ning tema äripartnerid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Filgate Credit Enterprises Ltd võttis pankrotiavalduse tagasi, ent Kommest Auto pole täpsustanud, mis hinnaga. Peugeot'de müüjapole täpsustanud ka seda,kas Filgate Credit Enterprises omandas nõude Kommest Autoleraha laenates, erinevaid nõudeid kokku ostes või mõnel muul moel.
"Tegu on Kommest Auto kreeditoriga," kordas Hamburg kangekaelselt varasemat nappi infot.
Meedia andmetel on Filgate Credit Enterprises Ltd registreeritud Inglismaal. Firma ainus teadaolev esindaja on advokaadibüroo Eversheds Ots & Co advokaat Tarmo Repp.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.