Honda president Takeo Fukui ütles, et
ettevõte hakkab 2009. aasta alguses müüma uut täiustatud ja
taskukohasthübriidmootoriga mudelitUSAs, Jaapanis ja Euroopas,
rõhutades Jaapani autoturu pühendumust rohelisele tehnoloogilae.
Uut mudelit müüakse ainulthübriidina,mitteaga traditsioonilise bensiinikütusel töötava autona, vahendas CNN. Uus mudel on Honda Motorsi strateegia kolmeks järgnevaks aastaks, kirjeldas Fukui.
Ta lisas, et plaan sisaldab toote innovatsiooni ja laiendust Jaapanis, kärpimaks kulusid, et Honda püsiks konkurentsivõimelisena ka siis, kuimaterjalide ja energia kulutused kasvavad.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.