Honda president Takeo Fukui ütles, et
ettevõte hakkab 2009. aasta alguses müüma uut täiustatud ja
taskukohasthübriidmootoriga mudelitUSAs, Jaapanis ja Euroopas,
rõhutades Jaapani autoturu pühendumust rohelisele tehnoloogilae.
Uut mudelit müüakse ainulthübriidina,mitteaga traditsioonilise bensiinikütusel töötava autona, vahendas CNN. Uus mudel on Honda Motorsi strateegia kolmeks järgnevaks aastaks, kirjeldas Fukui.
Ta lisas, et plaan sisaldab toote innovatsiooni ja laiendust Jaapanis, kärpimaks kulusid, et Honda püsiks konkurentsivõimelisena ka siis, kuimaterjalide ja energia kulutused kasvavad.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.