SA Dharma heategevuskeskuse juht Elle Kull
ei ole luksusautode maksustamise peale küll pikalt mõelnud, kuid esimesena
tekkis tal küsimus, et miks just luksusautod.
„Kui maksustada, siis kõik. Kes paneb paika, kust jookseb luksusauto piir? Ma küll ei ole autode maksustamise peale mõelnud, ma kuulsin küll uudistest sellest ettepankust, kuid ikkagi tekib küsimus, milleks teha vahet,“ vastas Kull, kelle sõnul toimib kõige parem võrdsuse printsiip.
Tänane päevaküsimus on: „Kas luksusautod tuleks maksu alla panna?“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.