SA Dharma heategevuskeskuse juht Elle Kull
ei ole luksusautode maksustamise peale küll pikalt mõelnud, kuid esimesena
tekkis tal küsimus, et miks just luksusautod.
„Kui maksustada, siis kõik. Kes paneb paika, kust jookseb luksusauto piir? Ma küll ei ole autode maksustamise peale mõelnud, ma kuulsin küll uudistest sellest ettepankust, kuid ikkagi tekib küsimus, milleks teha vahet,“ vastas Kull, kelle sõnul toimib kõige parem võrdsuse printsiip.
Tänane päevaküsimus on: „Kas luksusautod tuleks maksu alla panna?“
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.