Eesti Posti värskeim frantsiisikontor asub
kohalikus kaupluses Ruhnu saarel. Pole aga sugugi välistatud, et postifirma
frantsiisipartneriks saab ka mõnikohalik saekaater.
Eesti Posti postiteenuste divisjoni juht Jaan Vainult ütles, et postifirmamoosib praegukohalikke omavalitsusi, et nad võtaksid postiteenused oma katuse alla, näiteks raamatukokku. Vainult lisas, et neile pole oluline, kus frantsiisivõtja postiteenust osutab, olgu see või saekaater.
"Iseenesest mõista, saeketta taga ta postiteenust osutada ei saa, aga kui ta teeb seda hommikuti paar tundi oma kontoris, siis miks ka mitte," rääkis Vainult tulevasest partnerist maapiirkonnas.
Eesti Posti juhatuse liikme Ahti Kallaste sõnul oleks eelistatuim frantsiisipartner siiski kauplus, sest võrreldes saekaatrimeestega oskavad kaupmehed paremini rahalist arvestust pidada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Praegu on nii, et Eesti Post maksab frantsiisivõtjale, tulevikus peaks olema aga nii, et frantsiisivõtja maksab Eesti Postile, märkis Vainult.
Viimase poole aastaga jäi Eesti Posti senisest 17st lepingupartnerist alles neli. Põhiliselt olid koostööst loobunud partnerid kauplused, kesklientide puudusel oma uksed sulgesid.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.