Tallinna ja Helsingi vahel ühendust pidavad
laevafirmad võivad tänavu suvel tipp-päevadel üle lahe viia ja tagasi sõidutada
ligi 30 000 inimest, paraku on reisijate arv järjest vähenenud.
Eriliseks ei tee alanud laevasõidu tipphooaega üksnes läbi aegade suurim veovõimsus, vaid ka tõik, et suve jooksul tuleb liinile kolm uut laeva, kirjutas Postimees.
Et viimastel aastatel on Eesti ja Soome vahel sõitvate laevareisijate arv kasvu asemel kahanenud, satuvad uudsesse ja keerulisse seisu sisuliselt kõik laevafirmad – konkurents on märgatavalt tihenenud, piletihinda ei anna aga nihutada ei üles- ega allapoole.
Painavaks unenäoks on laevafirmadele järjekindlalt tõusev kütuse hind, uutel laevadel on küll säästlikud mootorid, kuid selleks, et üle lahe kiiresti sõita, peavad jõuallikad olema selle võrra võimsamad.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ajaloo tihedaim ei ole Tallinna ja Helsingi vahel konkurents aga üksnes laevaliikluses, sama on juhtunud ka õhuteedel – kevadel taastas lennud Copterline ning nüüd mõõdavad lennukitega kahe linna vahelist kaugust kolm firmat.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.