• 29.04.08, 16:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Autoettevõtjad: raskema koorma lubamine päästab Eesti majanduse

Eesti Autoettevõtjate Liidu tegevjuht Villem Tori ütles aripaev.ee-le, et kui riik lubaks maanteedele raskemad masinad kui 40 tonni, siis muutuks veod odavamaks ja majandus elavneks.
Tori viitas sellele, et piirang pärsib eelkõige metsavedu, mistõttu raskemate koormatega vedadesoleks meie mets hinna poolest konkurentsivõimelisem.
Tori kritiseeris ka tee-ehitust: kasutusel olev paekivikillustik on kehv ja muutub pudedaks. Tema hinnangul tuleks kasutada graniitkillustikku.
Täna toimus sel teemal ümarlaud, kus osalesid Autoettevõtete Liit, Eesti Metsatööstuse Liit, majandus- ja kommunikatsiooniministeerium, politseiamet, julgestuspolitsei, Riigi Metsamajandamise Keskus, Eesti Riiklik Autoregistrikeskus, maanteeamet, Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon, Stora Enso Mets AS.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Otsustati, et pannakse paika lähteülesanne, et uurida, kas piirkoormust saab tõsta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele