Siin on Automedia parimad pildid uuest
Nissan GT-R V-Specist, kuigi välimuses on nähtavaid muutusi, on olulisemad
uuendused kapoti all.
Nissan on seadnud eesmärgiks, et GT-R V-Spec peab läbima Nürburgringi 7 minuti ja 25 sekundiga, mis on 18 kiiremini kui praegune auto.
GT-R V-Speci jaoks tuunitakse mootorist välja 550 hobujõudu. Standard GT-Ri mootor arendab 480 hobujõudu.
Esiosas kasvavad õhuavad suuremaks, et pidureid paremini jahutada. Kuuekodaraliste velgede tagant paistab kergelt uuendatud pidurisüsteem.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tavaline GT-R ei ole sulgkaallane.V-Spec on tänu süsinikkiust keredetailidele vähemalt 150 kilo kergem.
picturegallery.bbd0cac7-e0d5-4fd8-855e-b358a1d3fb78
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.