• 25.04.08, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PILDID: kergem ja võimsam Nissan GT-R V-Spec

Siin on Automedia parimad pildid uuest Nissan GT-R V-Specist, kuigi välimuses on nähtavaid muutusi, on olulisemad uuendused kapoti all.
Nissan on seadnud eesmärgiks, et GT-R V-Spec peab läbima Nürburgringi 7 minuti ja 25 sekundiga, mis on 18 kiiremini kui praegune auto.
GT-R V-Speci jaoks tuunitakse mootorist välja 550 hobujõudu. Standard GT-Ri mootor arendab 480 hobujõudu.
Esiosas kasvavad õhuavad suuremaks, et pidureid paremini jahutada. Kuuekodaraliste velgede tagant paistab kergelt uuendatud pidurisüsteem.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tavaline GT-R ei ole sulgkaallane.V-Spec on tänu süsinikkiust keredetailidele vähemalt 150 kilo kergem.
picturegallery.bbd0cac7-e0d5-4fd8-855e-b358a1d3fb78

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele