Briti kindlustusselts RSA tõi Eestis turule
koguriski põhimõttel autokindlustuse, mis sisaldab kaitset ka auto tehnilise
rikke korral
Sügisel Eesti turule tulnud maailma ükssuuremaid kindlustusgruppe Royal & SunAlliance lühendas nime RSA-ks ningtõi Eestis esimesena turule kahjukäsitluse telefoni teelja koguriski põhimõttel autokindlustuse, mis sisaldab kaitset ka auto tehnilise rikke korral.
Endise Royal & SunAlliance’i asemel kannab ettevõtte kaubamärk nüüdsest nime RSA. Muudatus on tingitud firma laienemisplaanidest. "Rahvusvahelisel turul on kaubamärki RSA lihtsam kasutada nii meie klientidel kui ka töötajatel," märkisRSA Eesti tegevjuht Kaido Kepp.
RSA pakub kodu-, auto-, vara- ja teisi kindlustusliike. RSA tegutseb ligi 22 000 töötajaga enam kui 30 riigis üle maailma ning omab turuliidri positsiooni Suurbritannias, Skandinaavias, Kanadas, Iirimaal, Aasias, Kesk-Idas ning Ladina-Ameerikas. RSA on noteeritud Londoni börsil ja 2007. aastal oli ettevõtte krediidireiting AA (Standard & Poor´s Rating Services)ning grupi käive ulatus ligi 114 miljardi kroonini.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.