Kolmapäeva hommikul Ruhnu saabunud parvlaev
Amalie viis saarele esimese koorma Saksamaalt Eestisse saabunud plastikust
katteid, millega kaetakse suveks 600 meetri pikkuselt lennurada.
Katte mahapanekuga tehakse Ruhnu lennurajal algust 1. mail, mil lõpeb kuni sügiseni lennuliiklus ning saarele saab vaid meritsi, kirjutas Meie Maa.
Kuna saare lennurada asub osaliselt metsa vahel, pannakse kate pikemalt maha kui Kihnus, 600 meetri ulatuses ja 20 meetri laiuselt.
AS Tallinna Lennujaama regionaalsete lennujaamade direktori Andres Taimla sõnul on firma seoses Ruhnu lennuraja plastkattega välja kuulutanud kolm hanget. Kes hakkab katet saarel paigaldama, selgub reedel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uue katte peaks lennurada saama 15. juuniks.
Plastkatet on Ruhnu vaja, kuna lennurada muutub sügisel ja kevadel kasutamiskõlbmatuks - lennukid ei saa pehmel, heinamaad meenutaval rajal maanduda ega õhku tõusta.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.