• 18.04.08, 08:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rajaehitus katkestab Ruhnu lennuliikluse

Kolmapäeva hommikul Ruhnu saabunud parvlaev Amalie viis saarele esimese koorma Saksamaalt Eestisse saabunud plastikust katteid, millega kaetakse suveks 600 meetri pikkuselt lennurada.
Katte mahapanekuga tehakse Ruhnu lennurajal algust 1. mail, mil lõpeb kuni sügiseni lennuliiklus ning saarele saab vaid meritsi, kirjutas Meie Maa.
Kuna saare lennurada asub osaliselt metsa vahel, pannakse kate pikemalt maha kui Kihnus, 600 meetri ulatuses ja 20 meetri laiuselt.
AS Tallinna Lennujaama regionaalsete lennujaamade direktori Andres Taimla sõnul on firma seoses Ruhnu lennuraja plastkattega välja kuulutanud kolm hanget. Kes hakkab katet saarel paigaldama, selgub reedel.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uue katte peaks lennurada saama 15. juuniks.
Plastkatet on Ruhnu vaja, kuna lennurada muutub sügisel ja kevadel kasutamiskõlbmatuks - lennukid ei saa pehmel, heinamaad meenutaval rajal maanduda ega õhku tõusta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele