Raudtee, mis peaks tulevikus ühendama
Tallinna, Riiat, Kaunast ja Varssavit, peaks valmimaaastaks 2013. Läti
hakkabraudteed ehitama juba tuleval aastal.
Rail Balticat peetakse 30 Euroopa kallima projekti hulka kuuluvaks.Selle maksumuseks kujuneb 488 miljonit eurot (7,6 mld krooni), vahendas BizNews.lv.
Rail Balticul liiklema hakavate rongide kiiruseks kavandatakse 120 km/t.
Läti peab raudteesse investeerima 144,6 (2,2 mld krooni)miljonit eurot, millest 23,4 miljonit saadakse eurofondist. Raudtee ehitusega alustatakse tuleval aastal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.