Raudtee, mis peaks tulevikus ühendama
Tallinna, Riiat, Kaunast ja Varssavit, peaks valmimaaastaks 2013. Läti
hakkabraudteed ehitama juba tuleval aastal.
Rail Balticat peetakse 30 Euroopa kallima projekti hulka kuuluvaks.Selle maksumuseks kujuneb 488 miljonit eurot (7,6 mld krooni), vahendas BizNews.lv.
Rail Balticul liiklema hakavate rongide kiiruseks kavandatakse 120 km/t.
Läti peab raudteesse investeerima 144,6 (2,2 mld krooni)miljonit eurot, millest 23,4 miljonit saadakse eurofondist. Raudtee ehitusega alustatakse tuleval aastal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.