• 15.04.08, 16:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Cleanaway juht: kui konkurentsiamet tahab, uurigu

Cleanaway juht Argo Luude ütles aripaev.ee-le, et kui konkurentsiamet tahab Cleanaway ja Ragn-Sellsi väidetavat kartellilepet uurida, siis tulgu ja uurigu. Karta midagi pole.
"Jõudu ja edu, kätt me ette panna ei saa. Tulgu ja otsigu meie kontor läbi, kui nad seda vajalikuks peavad," vastas Luude küsimusele, kui suureks peab ta ohtu, et konkurentsiamet kasutab Eesti seadustega antud võimalust kartellikahtlusegaettevõtete läbiotsimiseks.
"Meil midagi varjata ei ole," lisas Luude, "loodetavasti ei sega nad tööd ja ajakirjandusel pole põhjust kirjutada, et prügi vedamata jäi."
Luude ütles, et Cleanaway tekkinud kära summutamiseks midagi ette võtta ei kavatse. "See on umbes nii, et kui üks ütleb (ajalehe veergudel - toim), et oled pedofiil ja teine ütleb, et ei ole. Nii sa siis käid ja võimled," rääkis ta. "Eks me ootame ja vaatame, mis toimuma hakkab."
Luude avaldas samas kahtlust, kas Eesti Päevalehes ilmunud artikkel on piisav põhjus, et konkurentsiamet kartelliuurimise käivitaks.
"Antud juhul on küll tõesti tegu juhusega (et Cleanaway ja Ragn-Sells pakkusid Mustamäe prügiveokonkursil sarnast hinda - toim).Kulud on meil sarnased ja mõlematel oli kange isu võita, roogiti kasum nii maha kui võimalik," rääkis Luude.
Luude sõnul kasutas Mustamäe konkursil suurvedajatega samasugust pakkumisstrateegiat ka kolmas jäätmeveofirma Adelan Prügiveod OÜ. Võimaliku kartelliosalisena pole seda firmat kordagi mainitud.
"Ma ei oska öelda, aga jääb küll selline mulje, et keegi konkurentidest kaebas. Paistab, et valgust on lastud paista nii, et heita varju Cleanawayle ja võibolla ka Ragn-Sellsile. Süüdistused on meile täiesti arusaamatud, sest Lasnamäel kasutasime sama pakkumisstrateegiat," ütles Luude.
Luude ütles, et Ragn-Sellsi ega ka ühegi teise jäätmeveofirmaga pole võimalik hindu kokku leppida. "Minu meelest pole sel turul üldse võimalik kokku leppida," märkis ta.
Adelan Prügiveod teemat kommenteerida ei soovinud.

Seotud lood

  • toostusuudised.ee
  • ST
Sisuturundus
  • 17.01.25, 16:09
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla samas hinnaklassis?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele