Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate
Assotsiatsiooni juht Toivo Kuldkepp ei usu, et Soome otsus avada riigisisene
veoturg võiks massiliselt siinseid ettevõtteid põhjanaabrite juurde tegutsema
viia.
„Meie vedajad pole Soome pürginud. Annaks jumal, et me siin hakkama saame,“ ütles Kuldkepp. Tema sõnul ei ole Eestis nii suuri veoettevõtteid nagu Soomes, et meie tegijad muudatustest suuremat kasu võiksid lõigata.
Ometi on Kuldkepp muudatuste suhtes positiivselt meelestatud, öeldes, et pooldab võimalikult liberaalset majandust. „Oleme alati võimalikult liberaalset majandust toetanud ja meie hinnangul on tegu positiivse liikumisega. Meie hinnangul võiksid turud vastastikku avatud olla.“
Kuldkepi sõnul on Eestis kokku umbes 800 välisvedudega tegelevat ettevõtet. Muudatused võiksid neist mõjutada umbes 150 ettevõtet, kuna just niipalju on mehe hinnangul Soome vahet liikujaid.
„Soome otsus loob peamiselt hea enesetunde. Kui mõne ettevõtte jalad kord piisavalt kannavad, võivad nad võimalust kasutada. Majanduskeskkonna mõttes on tegemist kindlasti hea otsusega, aga suurt mõju sel meile praegu ei ole,“ selgitas Kuldkepp.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.