16. märts 2008
Jaga lugu:

Test: autoteeninduste kvaliteet on paranenud

Autofirmade teenindustase on aplausiväärselt paranenud: kui eelmisel aastal aidati ajakirja Auto Leht korraldatud abivalmiduse testis kliendil läbipõlenud pirni vahetada kümnest teenindusest kolmes, siis nüüd jäeti klient hätta vaid ühel korral.

Kõikides autoesinduses küsiti, kas oleks võimalik kiirelt ära vahetada paremat tagumist gabariiditule pirni ning enamikus kohtades oli klienditeenindaja reaktsioon äärmiselt positiivne — muret tunti mitmes kohas esialgu vaid selle pärast, kas eksperimendiks kasutatud Toyotale sobivaid pirne leidub, vahendas Tarbija24 Auto Lehte.

Kõige abivalmimaks osutusid testis aadressil Staadioni 1 asuv City Motors (arve 12 krooni, pirni vahetas tööde vastuvõtja ilma töökäsku vormistamata ise) ning aadressil Paldiski mnt 108 asuv United Motors (arve 45,40 krooni, klienditeenindaja pakkus samuti, et võib pirni ise ära vahetada).

Kõige kehvemaks osutus Silberauto: suhtumine oli üsna vaenulik ning kliendil soovitati konkreetselt sõita edasi Toyota keskusesse.

Jaga lugu:
LOGISTIKA UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad logistikauudised igal nädalal enda postkasti.

Logistikauudised.ee toetajad:

Enimloetud
Tõnu Tramm
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80tonu@logistikauudised.ee
Roberta Lupp
Roberta LuppLogistikauudised.ee sündmusedTel: 5331 0510roberta.lupp@aripaev.ee
Lilia Roos
Lilia RoosReklaami projektijuhtTel: 585 485 10lilia.roos@aripaev.ee