• 16.03.08, 12:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Test: autoteeninduste kvaliteet on paranenud

Autofirmade teenindustase on aplausiväärselt paranenud: kui eelmisel aastal aidati ajakirja Auto Leht korraldatud abivalmiduse testis kliendil läbipõlenud pirni vahetada kümnest teenindusest kolmes, siis nüüd jäeti klient hätta vaid ühel korral.
Kõikides autoesinduses küsiti, kas oleks võimalik kiirelt ära vahetada paremat tagumist gabariiditule pirni ning enamikus kohtades oli klienditeenindaja reaktsioon äärmiselt positiivne — muret tunti mitmes kohas esialgu vaid selle pärast, kas eksperimendiks kasutatud Toyotale sobivaid pirne leidub, vahendas Tarbija24 Auto Lehte.
Kõige abivalmimaks osutusid testis aadressil Staadioni 1 asuv City Motors (arve 12 krooni, pirni vahetas tööde vastuvõtja ilma töökäsku vormistamata ise) ning aadressil Paldiski mnt 108 asuv United Motors (arve 45,40 krooni, klienditeenindaja pakkus samuti, et võib pirni ise ära vahetada).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kõige kehvemaks osutus Silberauto: suhtumine oli üsna vaenulik ning kliendil soovitati konkreetselt sõita edasi Toyota keskusesse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele