Mida edasi, seda nukramaks jäävad iga kuuga
tarbesõidukite müüginumbrid, veebruar ei ole erand ning statistikat hoomates
näeme järjest kahanevaid müüginumbreid.
Tänane Äripäeva transpordirubriik kirjutab, et automüüjate ennustused on täide läinud, kui nad pakkusid, et aasta algus võib seoses majanduse jahenemisega tulla külm ka automüügis. Väiksemat müüki ennustati terveks esimeseks kvartaliks. Õnnetus olukorras on tarbesõidukid, mille müüginumbrid erinevad vaadeldaval perioodil oluliselt. 2008. aasta veebruari tulemus on 22 protsenti kehvem kui mullu. Toona kirjutati tarbesõidukite klassi rekordina 540 sõidukit, seda on 109 võrra rohkem kui tänavu. Seekord aga on raskeveokite klassis juhtimise üle võtnud Volvo. Üldedetabelis ei saa aga üle ega ümber Mercedesest.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.