Tallinna volikogu tegi Vabariigi
valitsusele ettepaneku keelustada naastrehvid. Tallinnas on teedehitusse ja
remonti investeeritud viimastel aastatel ligi 600 miljonit krooni, millest
ülekatete tegemiseks on läinud kuni 100 miljonit.
Uuringud kinnitavad, et saja kilomeetri läbimisel rebib naastrehvidega varustatud sõiduauto teekatte pinnalt 2,2-3,5 kg mineraalmaterjali ja sideaine osakesi ning liiklussagedusel tuhat autot ööpäevas kuluvad teekattesse roopad sügavusega 3-4 mm aastas, teatas linnavalitsus.
Tallinna Tehnikaülikoolis 2003. aastal tehtud uuringust selgus, et juba 2-3 aasta järel võivad naastrehvidest teekattesse tekkinud sügavad pikisuunalised kulumisjäljed vajada lappimist. Ka kevadise kõrgenenud õhusaaste üheks põhjuseks peavad uuringu läbiviijad naastrehvide kasutamisega kaasnevat katendite kulumist, selgitas abilinnapea Deniss Boroditš.
Tallinnas on teedehitusse ja remonti investeeritud viimastel aastatel ligi 600 miljonit krooni,millest ülekatete tegemiseks on läinud kuni 100 miljonit, pikivagude täitmiseks valuasfaldiga kuni 10 miljonit, freesimiseks ja asfalteerimiseks 20 miljonit krooni ning koht- ja lauspindamiseks 10 miljonit krooni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.