Majandusminister Juhan Parts kommenteeris
tänasel valitsuse pressikonverentsil transpordiinvesteeringute kava, et reservis
olev 4,6 miljardit krooni on mõistlik suunata arendusteede projektidele ning
osaliselt Tallinna–Tartu maantee lahendustele.
Transpordireservis on veel 4,6 miljardit krooni, sest riigiteede rahastamise ja objektide kohta ei ole veel valitsuse otsust. Sellel teemal alles arutelu käib.
„See on mõistlik suunata olulistele riigi arendusteede projektidele, aga tema sõltuvus on väga otseselt seotudteehoiukavaga,“ ütles Parts. „Osaliselt Tallinna–Tartu maantee lahendustega, see on üks tervik. Kabinetis on otsustatud, et me peame leidma lõpplahenduse hiljemalt maikuuks,“ lisas ta.
Reservi jäänud summa eest planeeritavad objektid peab kinnitama valitsus, seega ei saa majandusministeerium praegu planeerida ELi struktuurifondide raha investeerimist, kommenteeris ministeeriumi avalike suhete osakond.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.