Majandusministeeriumi avalike suhete
osakonna nõunik Allan Kasesalu ütles, et ministeerium toetab igati sadamate
arendamist ning Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuses (EAS) avas sellest
kuustväikesadamate toetusprogrammi,mille kogumaht on 30 miljonit
krooni.
„Loomulikult pooldab riik väikesadamate arengut ja laienemist,“ ütles Kasesalu.
„Märtsi esimeses pooles avabEASväikesadamate toetusprogrammi, mille kogumaht on 30 miljonit krooni ja mille raames on kõigil huvilistel võimalus saada ühe sadama kohta kuni 3 miljonit krooni toetusraha, eeldusel, et omalt poolt leitakse sadama rajamiseks või arendamiseks samaväärne rahasumma. Koos riigipoolse toetusrahaga investeeritav 60 miljonit krooni võimaldab korda teha mitmeid olemasolevaid, aga rajada ka täiesti uusi väikesadamaid.Kui see toetusprogramm leiab aktiivset rakendust, saab sellele planeerida ka jätku,“ rääkis Kasesalu.
Etteheidet, et majandusministeerium ja veeteede amet tegutsevad sadamate arendamisele vastu, ei osanud ministeeriumi esindaja kommenteerida. Samas ei näe ka majandusministeerium mingit ohtu sadamate laienduses.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.