Rehvimaailma juhataja Urmas Nikolai sõnul
on ta naastrehvide keelamisega igati nõus, aga linnavalitsuse tehtavana on
tegemist vaid populistliku otsusega.
„Rehviinimesena igati nõus! Minul ei sõida ükski auto naastrehvidel,“ rääkis Nikolai, kelle sõnul on Tallinna linnavalitsuse sellise otsuse vastuvõtmisel tegemist eelkõige populistliku otsusega.
Nikolai on täiesti nõus, et naastrehvid rikuvad teed, aga naastrehvide keelamine on pikaajaline protsess. „Kõigepealt tuleb müük ära keelata.“
„Linnavalitsusel see ei õnnestu,“ rääkis Nikolai, kelle teada prooviti ka Lätis samamoodi naastrehve keelustada, aga see ei läinud läbi. Rehvimaalima juhataja sõnul tuleks asju ajada ikka riigi tasandil, mitte ühe linna piires.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Soomest ei saaks enam Eestisse sõita,“ tõi Nikolai näitlikult tulevikuväljavaatest, mis ootaks Soomet, kui Eesti seda teeks.
Urmas Nikolai sõidab enda sõnul juba 1993. aastast lamellrehvidega.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.