Pärast seda, kui USA 531 miljonäri hääletas
Maybachi maailma kõige prestiižikamaks luksusautomargiks, otsustas too Mercedese
tütarfirma tootmisse võtta kõigi aegade kalleima mudeli – Maybach Landauleti
alghinnaga 14 000 000 krooni.
Landolett ehk osaliselt avatava katusega limusiin on läbi aegade olnud kõige luksuslikum autotüüp, millega sõitmist pole paljude riigipeade kõrval ära põlanud ka näiteks Rooma paavst, kellele Mercedes on aastakümnete jooksul ehitanud lausa mitu eritellimuslandoletti, kirjutas SL Õhtuleht.
Pärast ligi pool aastat väldanud kõhklusi otsustas Mercedese tütarfirma, tavamersudest kümneid kordi kallimaid luksusautosid valmistav Maybach tolle eksklusiivse autotüübi taas tootmisse võtta.
Maybachi kahest mudelist suurema, ligi 6,2 meetrit pika 62Si põhjal ehitatav Landaulet on tehnika poolest tolle limusiiniga väga sarnane, autol on samuti 6liitrise töömahu ja kahe turbokompressoriga V12mootor, mis arendab 612 hj.
Kui kinnise kerega Maybachi rooli taha võib sattuda ka mõni etiketist vähe taipav miljonär, siis landoleti puhul sellist viga vist ei juhtu – chauffeuri jaoks mõeldud juhikabiini eristavad auto tegelikele peremeestele reserveeritud sõitjateruumist nii vahesein kui ka seisusevahet rõhutav polsterdus.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.