4. märtsil Genfi autonäitusel toob Kia
avalikkuse ette kolm üksteisest veidi erinevat kontseptautot Soul, mis
võimaldavad heita pilgu Korea autobrändi täiesti uuele tahule.
Nimelt esitleb Kia oma uut, mängulisemat poolt, mille võib kokku võtta ka inglisekeelse sõnaga ’fun’. Soul läheb tootmisse juba 2008. aasta lõpul ning jõuab Eestisse aastavahetuse paiku, teatas firma.
Kolmik on lähedalt seotud peatselt tootmisse mineva mudeliga, mida otseselt liigitada ei olegi võimalik ning mis julgustab Kia kliente oma uue autoga emotsionaalset suhet looma.
Ideeauto Soul annab nii ealt kui hingelt noortele võimaluse oma autot vastavalt soovidele isikupärastada, kasutades selleks laia valikut lisatarvikuid ning esitades eritellimusi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Pildil olev Soul Burner esindab oma siidjalt musta viimistluse ja läikivate draakoni-tätoveeringutega kontsept-trio „paha poissi“.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.