Jaanuaris müüdi 2618 autot, mida on6
protsentivähem kui mullu sammal ajal.
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) parimate müüjate edetabelit troonib endiselt Toyota, mida müüdi 372, mis on 8%vähem kui 2007. aasta jaanuaris. Müügiedetabelis teisel kohal olev Honda on kaotanud 8% müügist, müüdi vaid 255 Hondat. Kolmandal kohal on Mazda, kes kaotas müügis vaid 5%, 2008. aasta jaanuaris müüdi 186 selle margi sõidukit.
Suurim tõusja oli Fiat, mille müük kasvas 109% 23 autoni, suurim kaotaja Mercedes-Benz, kelle autode müük langes 58%, ehk 31 autoni.
Autode müük on juba teist kuud languses.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.