• 06.02.08, 16:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaanuaris jätkus autoturu langus, uute autode müük langes 6%

Jaanuaris müüdi 2618 autot, mida on6 protsentivähem kui mullu sammal ajal.
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) parimate müüjate edetabelit troonib endiselt Toyota, mida müüdi 372, mis on 8%vähem kui 2007. aasta jaanuaris. Müügiedetabelis teisel kohal olev Honda on kaotanud 8% müügist, müüdi vaid 255 Hondat. Kolmandal kohal on Mazda, kes kaotas müügis vaid 5%, 2008. aasta jaanuaris müüdi 186 selle margi sõidukit.
Suurim tõusja oli Fiat, mille müük kasvas 109% 23 autoni, suurim kaotaja Mercedes-Benz, kelle autode müük langes 58%, ehk 31 autoni.
Autode müük on juba teist kuud languses.

Artikkel jätkub pärast reklaami

MARK  
jaan.08  
jaan.07  
Muutus % 
Toyota341372 -8
Honda255277 -8
Mazda186196 -5
Volkswagen176246 -28
Citroen153150 2
Ford126146 -14
Peugeot123123 0
Hyundai12190 34
Nissan11984 42
Škoda9374 26

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele