Jaanuaris müüdi 2618 autot, mida on6
protsentivähem kui mullu sammal ajal.
Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) parimate müüjate edetabelit troonib endiselt Toyota, mida müüdi 372, mis on 8%vähem kui 2007. aasta jaanuaris. Müügiedetabelis teisel kohal olev Honda on kaotanud 8% müügist, müüdi vaid 255 Hondat. Kolmandal kohal on Mazda, kes kaotas müügis vaid 5%, 2008. aasta jaanuaris müüdi 186 selle margi sõidukit.
Suurim tõusja oli Fiat, mille müük kasvas 109% 23 autoni, suurim kaotaja Mercedes-Benz, kelle autode müük langes 58%, ehk 31 autoni.
Autode müük on juba teist kuud languses.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.